Smartday er et planlægnings- og indberetningssystem til lidt større virksomheder. Her har du ordrestyring, planlægning, dokumentation, registrering af timer- og materialer i ét og samme system.

FORDELE VED SMARTDAY

  • Hurtigt overblik over planlagte, igangværende og afsluttede opgaver
  • Nemt og logisk opbygget – og tilgængeligt både på computer, tablet og mobiltelefon
  • Bedre kundeservice og bedre overblik, fordi kontoret online er opdateret med, hvad der sker i marken

  • Færre misforståelser mellem kunde, kontor og medarbejdere
  • Færre fejl, da papirregistrering og dobbeltarbejde med mulighed for indtastningsfejl ikke længere foregår
  • Hurtigere fakturering, fordi indtastning af timer og vareforbrug sker online ude hos kunden

Du og dine medarbejdere har forskellige rettigheder i systemet, og indberetning sker online både fra mobil, tablet eller computer. Registrering af timer og materialer foregår direkte ude ved kunden og er umiddelbart efter indtastning tilgængelig i virksomheden, fx hos bogholderen.

I kan holde styr på ordrer og planlægning af opgaver, så der hele tiden er et overblik over både flaskehalse og ledig kapacitet. Smartday indeholder samtidig mulighed for kvalitetssikring og dokumentation, fx ved opload af billeder.

Der er direkte integration med økonomisystemet, typisk vores eget NAV Håndværk.

Prøv Smartday gratis i 14 dage

Når prøveperioden er slut, kan du nemt opdatere din prøveversion til en fuld version og samtidig bevare alle dine indtastede data.