Med Office 365 har du altid adgang til dine programmer og behøver ikke at tænke på opdatering. Samtidig har du en sikker løsning til dine data.

FORDELE VED OFFICE 365

  • Indeholder Word, Excel, Power Point, Outlook, OneNote, Publisher og Skype
  • Adgang til dit eget store lager i “skyen”
  • Adgang til alle Officeprogrammerne både via skrivebordet og via en browser

  • Automatisk opdatering af programmerne
  • Mulighed for online møder, deling af filer, teamwebsteder og en række andre funktioner
  • Høj sikkerhed for dine data

Tidligere købte du Officeprogrammer enten som pakker eller enkeltvis og installerede dem på din computer, og med jævne mellemrum skulle du så opdatere og tage stilling til opgradering til nye versioner. Med Office 365 får du det hele i én løsning. Du slipper for at tænke op opdateringer og du kan bruge dine programmer både på computer, tablet og telefon.

Som bruger får hver enkelt 1 TB lagerplads via business-løsningen – og du har adgang til dine dokumenter, næsten uanset hvor du befinder dig.

Du kan gemme, synkronisere og dele dine filer online, så de altid er opdaterede. Du kan endda redigere dokumenter samtidigt med andre i realtid.

Alle kan dele filer med andre, både i og uden for din organisation, og du kan kontrollere, hvem der kan få vist og redigere hver enkelt fil.

Hver bruger kan installere Office på fem pc’ere eller Mac-computere, fem tablets (Windows, iPad og Android) og fem telefoner.

Du behøver ikke it-ekspertviden for at installere og administrere Office 365 i hele virksomheden. Du kan tilføje og fjerne brugere på få minutter.

Lundberg Data er Microsoft partner, og det betyder, at vi kan tilbyde både Microsoft standardprodukter som Office 365, men også produkter, som vi har specialtilpasset til branchen, fx vores NAV Håndværk.