OrdrestyringOrdrestyring

Du kan nemt oprette nye ordrer og styre de ordrer, du har gang i. Du har samlet alle data om kunden og opgaven under hver sag – også undervejs. Alt omkring timer og vareforbrug er samlet ét sted. Det samme gælder eventuel fotodokumentation og kvalitetssikring. Du styrer selv, hvem der har adgang til at oprette nye ordrer.

Du får et hurtigt overblik over dine arbejdsopgaver – og kan tjekke dem allerede, inden du møder ind på kontoret.

Du undgår eventuelle frustrationer over manglende koordinering, for i systemet fremgår alle ordrer. Det er både en fordel for dig og for den hos jer, der skal have det store overblik.

Som bogholder kan du hele tiden holde øje med, om sagerne er afsluttet og klar til fakturering. Du kan se, hvor langt sagerne er – også hvis tidsplanen undervejs bliver ændret. Alle registrerer i systemet, efterhånden som de bliver færdige. Via farvekoder har du hele tiden et godt overblik.

Det er også her, du kan foretage vurderinger af lønsomheden i de enkelte projekter, altså hvilke projekter der giver penge og hvilke, der ikke gør.

Det er nemt at oprette nye ordrer – uanset om du er på kontoret eller ej. Og har du brug for det, kan du tildele rettigheder til andre, så de også kan oprette ordrer.

Du kan løbende holde øje med, hvordan det går med de enkelte ordrer – herunder kan du følge timer, vareforbrug samt ikke mindst indtjening, så du hele tiden bliver skarpere på at tage de rigtige ordrer ind og give den rigtige pris.

Vores bedste bud på produkter der kan klare ordrestyring for dig