Ejeren

Få en effektiv planlægning af opgaver, timer og materialer – og få regningerne sendt hurtigere ud

Som ejer kan du glæde dig til at både du og dine medarbejdere bliver mere effektive, uden at nogen af jer skal løbe stærkere.

Du får frigjort tid til at lede din virksomhed og opsøge nye kunder. Du får et større overblik over arbejdsgange, ordrer, varer, fakturaer og timer. Og du har adgang til dine data, uanset hvor du befinder dig. I kan reducere antallet af manuelle rutiner kraftigt, servicen over for kunderne bliver bedre, og det bliver nemmere at planlægge nye opgaver.

Med Lundberg Data ved hånden kan du øge omsætningen, uden at administrationsomkostningerne følger tilsvarende med. Vi sørger for en løsning, der kan vokse sammen med dig.

Du får en forbedret likviditet og bedre styr på både materialer og kvalitetssikring. Og du har en nem og hurtig adgang til vores support. Vi er rigtig gode til service.

Bogholderi og regnskab

Systemerne spiller sammen og er online hele tiden, så du altid har et overblik over økonomien i din virksomhed. Du, dine medarbejdere og din bogholder bruger mindre tid på indtastninger og sagerne bliver hurtigere afsluttet.

Du har styr på vareforbruget – både på dit eget lager og det, som I løbende køber hos grossister.

Samlet betyder det et mere præcist og løbende opdateret regnskab og bogholderi.

Fakturering

Arbejdet med at udsende fakturaer foregår hurtigt og enkelt. Så snart arbejdet er slut, bliver timer og vareforbrug registreret online af dine medarbejdere, og fakturaen er så klar til at sende med det samme.

Kunden får på den måde regningen, straks efter at arbejdet er overstået, og dermed kommer pengene hurtigere ind.

Samtidig er risikoen for fejl mindre, da alle registreringer foregår umiddelbart efter opgavens afslutning og uden mellemled til indtastning.

Ordrestyring

Det er nemt at oprette nye ordrer – uanset om du er på kontoret eller ej. Og har du brug for det, kan du tildele rettigheder til andre, så de også kan oprette ordrer.

Du kan løbende holde øje med, hvordan det går med de enkelte ordrer – herunder kan du følge timer, vareforbrug samt ikke mindst indtjening, så du hele tiden bliver skarpere på at tage de rigtige ordrer ind og give den rigtige pris.

Planlægningskalender

Du får et overblik over antallet af opgaver, hvor lang tid de tager og hvor der er ledig kapacitet. Du har også hele tiden styr på, hvor dine medarbejdere er og hvem, der er til rådighed.

Medarbejderne selv kan også kigge ind i systemet og få overblik over egne opgaver. Det betyder færre opringninger, større viden og forhåbentlig mere tilfredshed.

Registrering af timer

Dine medarbejdere behøver ikke længere udfylde timesedler på papir. Alt foregår online via mobil eller tablet direkte ude hos kunden. Det giver mere præcise timesedler og hurtigere registrering – og medarbejderne slipper for efterfølgende administrativt arbejde og behøver ikke køre forbi kontoret alene for at aflevere timeseddel.

Du får derudover et langt hurtigere overblik over antal timer brugt på de enkelte opgaver.

Kvalitetssikring

Direkte ude hos kunden kan dine medarbejdere notere på kvalitetssikringsskemaer (KS), der enten er obligatoriske i branchen eller som du via os har fået oprettet. På den måde kan du have kvalitetsskemaer, der passer til præcis det, I selv ønsker sikkerhed for.

Resultatet er, at I får bedre styr på kvaliteten af det arbejde, I leverer til kunderne.

Adgang til alt – overalt

Løsningerne sikrer stor fleksibilitet for dig. Du har adgang til alle systemer overalt, blot du har en internetforbindelse og dit login.

Og du har adgang, uanset om du har computeren, en tablet eller din telefon med dig.

Du kan følge sager, nye ordrer, regnskab, time- og vareforbrug døgnet rundt, også når du er i sommerhuset. Lundberg Datas løsninger gør dig uafhængig af en fast kontorplads.

Backup og opdatering

Du behøver ikke at være nervøs for nedbrud af computere eller eventuelt tyveri. Dine data er sikret via vores daglige backup.

Samtidig sørger vi for, at systemerne løbende bliver opdateret – uden at du eller dine medarbejdere behøver at gøre noget.

Du kan vælge flere forskellige løsninger – både at vi hjælper med backup af data, der er i din virksomhed eller at alle dine data ligger krypterede hos os. Så sørger vi for, at du og dine medarbejdere har adgang året rundt, døgnet rundt – og at vi klarer alt med hensyn til sikkerhed og opdatering – vel at mærke til en fast pris for dig. Du slipper altså også for pludseligt opståede udgifter og besværligheder.

Dokumentation og billeder

Dine medarbejdere kan på stedet tage billeder, der med det samme bliver lagt ind i sagen. Det kan være billeder taget før, under eller efter arbejdet, så dokumentationen er i orden.

Er der udfordringer i en sag, som der er brug for sparring på, kan medarbejderne sende forklarende fotos, som du eller andre kolleger kan kommentere på med det samme. På den måde løser I udfordringer hurtigt, undgår fejl og slipper måske for ekstra kørsel.