Brug færre timer på administration – det er hurtigt og nemt

Med Lundberg Datas løsninger får du som håndværker en langt lettere dag. Du har altid et overblik over dine opgaver og har styr på dine timer og brug af materialer. Dermed slipper du for at huske så meget i hovedet og skal heller ikke bagefter bruge tid på at skrive alting ned på papir.

Du kan nemt løbende registrere både timer og materialer, mens du er hos kunden eller lige når du har sagt farvel. Det foregår helt enkelt via din mobiltelefon med et skærmbillede, der er meget nemt at betjene.

Herunder kan du se alle fordelene for dig.

Bogholderi og regnskab

Du får ikke meget at gøre med hverken bogholderi eller regnskab. Du mærker det i hvert fald ikke.

Det er slut med at skrive timesedler, nedskrive brug af materialer og aflevere andre papirer – og du slipper for at gå og huske på en masse detaljer, som du først kan indberette, når du er på kontoret igen.

Alting bliver klaret online fx via din mobiltelefon, så du kan ordne langt det meste, når du er ude ved kunden. Det er hurtigt og nemt. Og så behøver du ikke at tænke mere på det.

Fakturering

Den dårlige nyhed er, at du får en afgørende indflydelse på, at kunden får en korrekt udfyldt og hurtig tilsendt regning for det arbejde, du har udført.

Den gode nyhed er, at det både er hurtigere og langt nemmere for dig end den måde, du sikkert gør det på i dag.

Du noterer både dine timer og forbrug af varer direkte ind på mobiltelefonen allerede, når du er ude ved kunden. Og så skal du ikke gøre mere.

Regningen er klar til at blive sendt med det samme og du slipper altså for at holde styr på papirlapper og for at have en registrering hængende over hovedet til sidst på dagen eller sidst på ugen.

Din administrative del af opgaven er afsluttet, så snart du har forladt kunden.

Ordrestyring

Du får et hurtigt overblik over dine arbejdsopgaver – og kan tjekke dem allerede, inden du møder ind på kontoret.

Du undgår eventuelle frustrationer over manglende koordinering, for i systemet fremgår alle ordrer. Det er både en fordel for dig og for den hos jer, der skal have det store overblik.

Planlægningskalender

Din virksomhed får et værktøj til bedre at styre opgaverne og hvornår de skal løses.

Det vil også være en fordel for dig. Du kender din dag, før den starter – og du får også bedre overblik lidt ud i fremtiden.

Og den helt store fordel er, at du kan se alle dine opgaver via mobiltelefon og/eller tablet.

Registrering af timer

Du slipper for papirer i bilen – og for at have administrative opgaver med hjem.

Du registrerer timerne dagligt via mobilen og kan gøre det direkte ude hos kunden.

Dermed er der altid et opdateret overblik over dine timer, både i forhold til fakturering af opgaver, men også i forhold til din løn.

Kvalitetssikring

Det er slut med afkrydsnings- og indberetningssedler. Kvalitetssikringen foregår direkte via mobil eller tablet ude hos kunden.

I systemet er der både standard kvalitetsstyringen (KS), som det er kendt hos fx el og VVS, men det er også muligt, at din virksomhed kan lave sin helt egen kvalitetskontrol.

Via mobilen er det også nemt at sikre kundens accept af, at arbejdet er som aftalt. Det får du en online kvittering på, mens du står sammen med kunden.

Adgang til alt – overalt

Du er ikke længere afhængig af at modtage, aflevere, skrive og opbevare sedler. Måske slipper du oven i købet for unødig kørsel.

Alle oplysninger omkring ordrer, materialer, fakturaer og endda dokumentation ude hos kunden kan du indlevere og modtage via en bærbar computer, en tablet eller endda bare via din mobiltelefon. Du har adgang til alt det, du har brug for – uanset hvor du er.

Oven i købet har du hele tiden styr på dine egne timer.

Backup og opdatering

Nu er der ingenting, der bliver væk.

Alt bliver gemt online – og skulle en computer, tablet eller mobiltelefon gå død, så sørger den vigtige backup funktion for at gemme alle data omkring opgaver, timer og materialer, så I let kan finde dem igen.

Dokumentation og billeder

Har du brug for at dokumentere en særlig udfordring før, under og/eller efter dit arbejde, så er det nemt at tage billeder, der på stedet bliver lagt direkte ind i sagen.

Opstår der et særligt problem ude hos kunden, som du har svært ved at forklare i telefonen, så kan du også bruge fotofunktionen til at få hjælp fra en kollega.

Billedet bliver nemt og hurtigt overført i systemet, så en anden kan se det, uanset hvor han eller hun befinder sig.